Playlist

12/27/2013

Virtual Makeover

Tylsyys iski töissä & päätin kokeilla yllättäen uusia hiusvärejä virtual makeoverilla.  www.taaz.com-sivulla on monien julkkisten hiustyylejä ja värejä käytettäväksi, mutta mahtavin on toi oman tukan värjääminen! Extrana voit vaihtaa luomiväriä, huulipunaa, poskipunaa etc. Toinen semi ok makeover sivusto on instyle.com

Sitten kun saan punaisesta hiusväristä tarpeekseni olen miettinyt hiuksiini ruskean eri sävyjä. En välttämättä mustaan enää päädy, tai ehkä, en tiedä. Kertokaa mitä mieltä olette? Minkä sävyinen tukka sopii minulle mielestäsi? :) Madonna lävistystä en käytä enää. 

Ensimmäinen kuvakollaasi on normi meikeilläni vain tukan väriä on muutettu.



Alemmassa kollaasissa leikin taaz:in meikeillä ja eihän ne nyt kauhean luonnollisilta näytä, mutta menköön :D Joka kuvassa on erilaiset meikit as you can see.



Tänään on tarkoituksena lähteä juhlimaan stadin Namuun. Ja ensi viikolla (4 päivän päästä oho) vaihtuukin jo vuosi. Onneksi ei tarvitse stressata juomingeista, koska Virosta lähti tarpeeksi mukaan yhdelle illalle. ;) UV vietetään mun parhaiden ystävien kanssa. Täytyy ehtiä postata siitä Joulustakin ennen kuin se on ajankohdaton...


Tää on ollut nyt yksi mun lempibiiseistä, mutta kun menin katsomaan tätä youtubesta niin mua alkoi pelottaa. En ollut tajunnut biisiin liittyvän elefantteja... Koska ehdottomasti lempikohtani on 01:15, mutta nyt kuunnellessani tätä tuntuu siltä kuin norsut ryntäisivät päin ja talloisivat päältä!! nynny
 



~xoxo Laurenn

3 kommenttia:

  1. Haha, vähän hauska! Hiuksista sanoisin alimman kuvan vasemmanpuoleinen, näyttäis tosi hyvältä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Juuri tummanruskeisiin olen tällä hetkellä päätynyt & kiitos!!

      Poista
    2. Suosittelen, toi on hyvä sivusto! Kiitos! :))

      Poista

talk to me, i won't bite you